A legendás helyszín kedvezhet Friciéknek
» továbbNyers autós élmény – Peugeot 208
Hogy Turán Frigyes kiadja a kezéből a versenyautója volánját? Kizárt dolog! Most mégis megtette...
» továbbDerült égből villámcsapás
Úgy érte őket, mint egy villámcsapás. Turán Frigyes és Zsiros Gábor két kilométerre volt a Kassa-rali első gyorsasági szakaszának céljától, amikor érezte, hogy valami nagyon nincs rendben.
» továbbTurán Frici és a dobálós kassai pályák
A Kassa-rali nagyon nehéz, összetett verseny, de aki benevez a rali országos bajnokságba, annak fel kell készülnie nem csupán a nagy kihívásokra, hanem a sűrű mezőny okán a hatalmas csatákra is.
» továbbTurán Friciék a dobogón!
Nehéz verseny volt. Sáros és száraz részek váltogatták egymást a gyorsasági szakaszokon ? a csapatoknak és versenyzőknek pedig reagálni kellett a változó körülményekre
» továbbVeszprém rali: ez csak a kezdet
Az első feladat: áthajtani a trükkös, becsapós, mély tócsákon nagyobb veszteség nélkül. A második: ezt a lehető leggyorsabban megtenni, úgy, hogy a látási viszonyok meglehetősen korlátozottak a sáros szélvédő miatt. A harmadik: valahogy átlendülni azon, hogy az autó alacsony fordulatszám-tartományban gyengének tűnik.
» továbbSzeretjük a veszprémi pályákat
Esélyesként állnak rajthoz ? ez nem is kérdés. Turán Frigyes és Zsiros Gábor szereti a murvás pályákat, arról nem beszélve, hogy az eddigi tapasztalatai szerint a Peugeot 208 T16 is rendkívül kezes ezen a talajtípuson.
» továbbRáhangolódtunk a Peugeot-ra
Turán Frigyes és Zsiros Gábor a murvás pályák után aszfalton folytatta az ismerkedést a vadonatúj Peugeot 208 T16 R5-tel a Székesfehérvár-rali második versenynapján.
» továbbFriciék folyamatosan gyorsulnak
Szoros a küzdelem, nagyon szoros. Persze, nem is vártuk másképp, hiszen hosszú idő telt el a ralibajnokság nyitánya óta ? mindenki fel volt spannolva a rajt előtt
» továbbMagyarországon Peugeot 208 T16 R5
Hazai pályán is bemutatkozik a Peugeot 208 R5!
» tovább